Mindmap ehk mis mu peas toimunud on viimase 7 kuu jooksul


Me ei ole kadunud! Lihtsalt aeg on kadunud käest! Augusti algus algas sellega, et beebi oli köhane ja kõige tipuks jäin ma elus esimest korda kopsupõletikku. Kui viirused, võib öelda, et on positiivset laadi, siis see bakteriaalne asi oli äärmiselt negatiivne. Ma kadusin nagu musta auku, nii mõtted, kui füüsis. Taastumine võttis u 5 nädalat ja kaasa pidi võtma hoolduspuhkuse, et kõiki lapsi kantseldada. Mul on mitu postitust olnud vahepeal plaanis aga leidsin sahtlist hoopis sellise asja. Kaasa nägi kuskil veebis, et üks ema oli sellise A4ja joonistanud ja ta tahtis teada, millised on minu mõtted. Sellega on alustatud talvel, u 2 nädalat peale beebipoisi sündi ja nüüd rasvasema pliiatsiga lõpetasin poole aasta pärast…
Suuremat pilti näeb siit

Lisa kommentaar

