Tahad näha, milline nägi välja Su blogi aastaid tagasi?


IT-inimesena tean, et netis leidub igasuguseid kavalaid kohti. Nagu näiteks: https://web.archive.org/ Juhuslikult on minu blogi seal kaardistatud 16nel korral ja oli nii nostalgiline näha oma 2011. aasta blogi kujundust. Sisu on ju arhiivis olemas, aga see visuaal on ka nii tähendusrikas – näha seda jälle sellisena nagu ta mulle viis aastat tagasi ekraanilt vastu vaatas.

Tegelikult mõte tuli sellest, et hakkasin meenutama, miks mu blogi nimi Pungitar on – varasemalt Peoloomast pesapunujaks, aga miks ka siis juba kasutajanimi Pungitar oli. Vastus peitub ehk selles, et punk muusika on kuulunud minu minevikku väga tugevalt ja kui ma blogimist alustasin, siis tahtsin seda ajalugu endaga kaasas kanda. Teiseks ma olin rase ja tundusin endale nii õitseva tegelasena, et igasugune “pungumine” tundus asjakohane. Kolmandaks on siia lisandunud tänaseks märksõna “pungestamine”.

Ma ei tea mida see täpselt tähendab, aga no tunne oleks nagu selline, et ma punnitan ja punnitan oma unistuste poole ja kuigi mõnele näib see lihtne, nagu asjad kukuks mulle iseenesest sülle, sest ma neist ei räägi ja ei kirjuta, siis asi pole kaugeltki nii.

Läbi aastate on sellest siin aeg ajalt ka juttu olnud, aga see unistus on vast suurest ettevõtlusest ja soovist midagi suurt oma kätega ära teha, õppides sealjuures ja kasutades õpitut. Ma tean väga hästi kumb suurem võit on: isikliku kogemuse saamine, enese defineerimine ja kui sealjuures peaks õnnestuma ka majanduslik edu, siis see oleks vaid boonuseks. Raha pole mind iialgi ainsana motiveerinud. Nii, et punnitamine ja pungestamine on ehk vajalikud märksõnad.

Ma arvan, et minu ametlikust tööst ja punnitamistest ettevõtlusmaastikul saate peagi lugeda rohkem. Kõik algas sellest, kui ma otsustasin, et ei taha olla mutter suures korporatsioonis…samuti ei tahtnud ma teha väikesed ja mõttetuid veebilehekülgi freelancerina – klientidele, kes isegi aru ei saanud miks neil veebilehte õieti vaja on, aga naabril oli ja siis nemad tahtsid ka…

– JÄTKUB –

screen3
2014. aastal
Screenshot-2016-07-06-12.01.48
2011. aastal, kui alustasin
One thought on “Tahad näha, milline nägi välja Su blogi aastaid tagasi?

Lisa kommentaar

