Vaala platsentat juustesse?


Mida teeb rasedus, sünnitus ja rinnaga toitmine juustega? Sügisesed pildid on tehtud Berliinis umbes 20+ nädala paiku ja need teised pildid nüüd, kui beebipoiss sai 4 kuuseks. On ikka vahe küll! Juuksed rasedusega lähevad lopsakamaks ja kenamaks. Peale sünnitust aga tumedamaks, karusemaks ja hõredamaks?! Juuste langus pidigi algama u 3-4 kuud peale sünnitust ja taastuma lapse kuuendaks elukuuks. 
Ühel päeval Kaasa uuris, et miks ta iga päev mu juukseharjast kämblaga juukseid välja võtab? Ma ise olin ka just märganud, et kuidas neid juukseid sinna nii palju kinni jääb ja hakkasin asja uurima.

Ma ei mäleta, et Kakukesega oleks see probleem nii tõsine olnud, aga poiss on meil ju matsakam ja nõuab ka rohkem.

Igatahes, positiivseid külgi nähes, siis need esimesed hallid (loe: hõbedased) juuksed asusid selle hõreneva koha peal ja neid on nüüd ikka väga palju vähem.

Milliseid abinõusid kasutusele võtta? Füsioterapeut soovitas vaala platsenta kapsleid. Teised räägivad B tüüpi vitamiinide võtmisest ja Pipi Pikksukale kukkus kogemata (nagu mu Kakuke täpsustas) muna pähe! Ma alustasin sellest viimasest. :)

Loodetavasti suve lõpus on mul paremaid pilte näidata, et see ei ole püsiv nähtus ja tulevad uued juuksed!

Ja ei tea kas see vaala platsenta on produkt, mis on millegi ülejääk või neid selle pärast ka tapetakse? Ega see teadliku tarbija elu pole lihtne.

One thought on “Vaala platsentat juustesse?

  1. Mmm, osad räägivad veel, et juuksed langevad välja, kui mees ei tunnusta selle suure teo eest piisavalt.. Mul ka esimese kahega ei langenud suurt midagi, vähemalt ei mäleta, et oleksin märganud, samas kolmas oli poiss ja esimest korda sain siis teada, kuidas juuksed langevad ja langevad… vist tüdrukute eest ka :P Siis üks tädi pakkuski selle lahenduse välja, no ma ei tea.. :D

Lisa kommentaar

