Eksperiment: Üleeile algas šokolaadivaba dieet


Ma olen alati hirmus suur šokohoolik olnud! Imetamisega on aga söögiisu nii suureks läinud – hullem veel, kui raseduse ajal. Kuigi kaal ei ole selle 2 kuuga ka tõusnud on ta ebameeldival numbril pidama jäänud. Mõnele on imetamine kui parim kaalulangetus, aga mulle küll see nii ei mõju. Ka füsioterapeut, kelle juures ma oma kõhuga käin ütles, et teine kord võib keha vedelikku jms niimoodi kinni hoida, et kaal ei langegi. Sõbranna mul aga ütles kunagi, et ära söö magusat, siis langeb. Kuigi KMI on mul täiesti normaalne, tunneks ma end selle KMI alumises otsas paremini. Dieet iseenesest ei tähendagi kaalu langetamist vaid mingi kindla menüü hoidmist tervise nimel? Kui sealjuures õnnestub veidi langetada, siis see ju ainult + punkt. Iseasi kas ma suudan, sest pigem sööksin šokolaadi, kui korralikku praadi ja nii on ka varem elatud.

Igatahes vaevalt šhokolaadi mitte söömine rinnapiima kogust mõjutab, kui kõike muud edasi järada. Panin omale eesmärgi teha seda eksperimenti nädal aega ja peale Tigudraakoni 2-kuu sünnipäeva. Kes see siis pidustuste ajal hakkab dieeditama, eks. Seni olen suutnud 3/7 juba vastu pidada!

Lisa kommentaar

