Kriisipäevik


Kas ma olen ikka korduvalt maininud, et elus on kõik tasakaalus? Või nii see vähemalt tundub olevat. Nüüd kui mu pere on siin, minuga Berliinis juba eelmisest reedest saadik ja seda veel nädalakese, siis Startupi seisukohast avasin täna “Kriisipäeviku”.

Esimene ilus möll on möödas ja tuleb tegelema hakata tõsiste küsimuste ja valikutega – kas valida reaalne aga raske äri või helesinine unistus ja investorid? Kui mentorid enam ei teegi nii rõõmsat nägu, et kõik on ilus ja lootusrikas, vaid pommitavad küsimustega, selle asemel, et kui ma ise peaksin küsima ja need nende küsimused ei ole midagi uut vaid korduv vana, siis tundubki, et jooksen ringi ratast ja asi ei edene!

Ei tea kas selline meetod on olemas nagu “Kriisipäevik” aga ma siis leiutasin ühe. Sinna saab kirja see, mis hetkel kõige suuremat peavalu valmistab seoses projekti käekäiguga. Mõte tuli sellest, et kui mul eelmine selline “tuju” oli, siis oleks hetkel tahtnud teada, mis tookord need peavalu küsimused olid? Ei mäleta ju? Eriti kui pea liiga paksult pulki täis! Nüüd, kui mul oleks võrrelda, mis eelmisel korral olid suured mureküsimused, siis ehk oleks aru saada, kas ma tammun paigal? Kas küsimused on samad või vähemalt edenenud? “Kriisipäevik” on reaalne väike märkmik, sodipodi ja kritseldusi täis.

Kõhuelanikuga on kõik ok. Ei mingeid pingeid ega kõhukrampe. Paar päeva ta peitis end ja mul oli teda Kaasale raske näidata, kuna ta ei tegutsenud eriti aktiivselt. Täna siiski õnnestus ka temal see suur lammutamine oma silmaga kõhunahalt ära tabada – 21. nädal hakkas jooksma tänasega.

Kakukesel on ka tore! Issi hellitab ta ära nende Berliini mänguväljakutega mille sarnast, tõsi, nüüd ka oma silmaga lähedalt näinud, pole meie kusagil mujal veel näinud. Ehedad, naturaalsed, puidust ja palkidest mängulossid ja maailmad, kus lisaks ka tegevusi planeeritud. Tõelist inseneritööd ja vaeva nähtud ehitajate poolt ka loominguliselt. Soovitan kõigile, kes külastavad Berliini lastega just mõned mänguväljakud läbi käia, kui aastaaeg seda soosib.

Loomaaias tasub olla terve pika päeva, sest mänguväljak ise võtaks juba terve päeva omaette, kohvikud ja muud majakesed: kaelkirjakumaja, akvaarium, laste zoo.

Tahaks pikemalt kirjutada ja pilte panna, aga pole aega isegi oma perega aega nautida. Plaanisin küll, et näpistan ka paaril päeval pikema ampsu pere jaoks, aga hetkel pole sellist seisu näha. Hea, et meil on õhtud ja varahommikud ja kõik see aeg kaisus.

Lisa kommentaar

