Teekond Berliini

pakitud

Ärkasin vist juba koos kajakatega, enne kui päike tõusma hakkas. Igatahes, kui äratuskell kell 6:10 helises, siis tundus nagu ma oleks juba ükk aega külge vahetanud. Kakuke magas täna meie vahel, kaisus. Hommik on minu jaoks kulgenud üpris virilal toonil. Loodan seda parandada. Lapsele ta-ta ütlemine oli ikka päris valus. Seda vist ainult emad mõistavad? Kakuke ise vältis teemat, vaatas multikaid ja tegi kalli nagu muuseas. Ma tean küll – ta ei tahtnud sellega lihtsalt tegeleda. Eks Alfie saab selle kõik hiljem kuidagi temast kätte. Muidugi tore oleks, kui ta üldse eriti ei põeks. Kui issi reisile läheb, siis ju ongi lihtsalt kalli-musi ja ülehomme näeme. Tõenäoliselt ei hooma veel, et meid ootab kuu aega lahus ja kui pikk aeg üldse on 1 kuu.  Mind lohutab teadmine, et Tallinn on Berliinist vaid paari lennutunni kaugusel ja kui ikka väga hapuks kisub siis saab ju üllatusvisiite teha. Kell 8:51 oleme jõudnud oma roadtripiga Nissi kihelkonna tähiseni.

Teekond Berliini tuleb meil läbida autoga. Oleme planeerinud ühe ööbimise Poolas, aga ette pole ühtki hotelli bookinud. Eks näis kas sellest oli pigem kasu või kahju. Uue kodu võtmed peaks meid ootama pühapäevasel päeval ühes kohvikus, sest kes siis ikka agentuurist pühapäeval tööd tahaks teha või korterit üle anda. Hea seegi, sest muidu oleksime pidanud 1 öö hotellis olema ja siis hommikul, esmaspäeval hakkabki juba action. Tutvumisringid, kontorisse sisse kolimine, õhtune dinner kutsujate CEO ehk firma tegevjuhiga ja esimene esitlus. Koos meiega valiti kiirendisse veel neli iduettevõtet. Seltskond peaks tulema päris kirju.
Kell 11:00 ületasime Eesti-Läti piiri.
Kell 17:20 oleme Kaunase kandis, väike söögipaus ja wi-fi, et saan postitust üles laadida.
Pildil on kogu mu kola, mis ühel startupperil 4 kuuks vaja läheb. Va talveriided. Küll jõuab…
Ilusaid pilte ka nii tihti ei saa, Jätsin hea kaamera üldse maha. Ehk K laenab enda oma vahepeal.
K Telefon jagas veel ka oma pilte:
20150808_110405 20150808_142239 20150808_152659
Esimene portselanist nugade müüja juba platsis. Kusjuures nende endi auto oli meist vaid paar autot ees. Aga teetööde fooritule taga tuleb ikka pappi teenima asuda.
Kell: 23:06 – Oleme Varssavi külje all, põhja pool. Kui autojuhid olid väsinud, siis otsisime motelli. Võibolla on hea, et midagi ette ei bookinud. Kuigi ajaliselt sõitsime (peatused vist) ainult 1,5h kauem siia, siis hotellis oli disko ja nad väitsid, et neil ainult 1 voodiga tuba saadaval. Leidsime 26km edasi ühe pansionaadi moodi asja. Veidi nõukane ju on aga wi-fi on selle eest ülikõva! Koha nimi Zajazd Bias, 3ene tuba, 42 eur.