Bonjour Paris!


Aga nüüd on nii, et olen hoopis sattunud Pariisi!

11198402_10153335648486052_1680883711_n
Pariis täna

Oleme vähe reisinud veel onju?! Ettepanek tuli Alfie tööga seoses, kui selgus, et nüüd peale puhkust oleks vaja teha üks Pariisi sõit. Pakkusin ennast muidugi oma kulu ja kirjadega kaasa, sest sellist võimalust ei avane iga päev. Pealegi oleks tööreisi sisse jäänud kallima sünnipäev ja kuidas ma siis lasen tal seda maailma ühes pealinnas üksi tähistada. Kuna Sunekal on reisimisest siiani veidi villand siis oli otsus kerge tulema, et emme-issi lähevad omapead.
Tuli vaid leida lapsehoidja ja õnneks minu ema oli lahkelt valmis Kakukest paar päeva lasteaeda toimetama ja siis nädalavahetusel maale kaasa võtma. Tervitused emmele!

Ma loodan, et see reis kulub ära nagu värske sõõm vett janusele, sest sellist omaette aega oli meil väga vaja ja kõik tundus ilusti klappivat. Kirjutan ma seda jälle lennukis ette ruttavalt, aga ma tean et hotelli saabudes ootab mind kohe töö ja paar pikka päeva omapead. Reedeni oleme mõlemad siiski töised.

11292768_10153335647066052_1524512313_n 11301533_10153335645326052_713049261_n
Lennuhirmust rääkides, siis ma olen hakanud seda trotsima. Tabletti ei võta ja kui ka füüsiliselt on paha kogu aeg (sest jooksen ikka vetsu vahet), siis vaimselt on enesetunne hea. Olen väga palju eeltööd endaga teinud ja uurinud kuidas seda lennuhirmu ületada. Käinud oma hirmu sügavuti läbi, kust see tuleb ja miks see tuleb ja mis see kõige hirmsam on. Kõige rohkem on vist abi mõttest, et pigem tuleb moraali kõrgel hoida, olenemata olukorrast mõeldes ka teistele ja eelkõige iseendale.
11257646_10153335646161052_137732326_n
Louvre’i plaanis külastada ei ole, sest seal on juba kunagi nooruspõlves kooliga käidud. Mona Lisa naeratus on klaaskapis ja 100pealise hiina turistide massi tagant veel selgelt meeles. Vaevalt seal midagi muutunud on ja pealegi see külastus võtaks terve päeva.
Pigem tahaks Musile meeldiva üllatuse valmistada ja leida üles mõni väike aga väärtuslik arheoloogiamuuseum, kuhu turistihordide jalad ei satu. Oskate ehk mõnda soovitada?
Ideaalis võiks maailmapealinnas ka einestada igal õhtul erinevas kohas ja erineva kultuuri kööki maitstes. See oleks ju tore. Väike shopping on ka plaanis omapead. Pole aimu mis hinnad seal riietele on ja palju kaasa vedada nagunii ei saaks sest – we travel light- nagu öeldakse. Ja Air Balticu käsipagasi kaal on vaid 8 kg. Kuna tehnikat töö tõttu on juba terve kohver täis, siis eks ma saan kõik üleliigse omale selga toppida. Olen rõõmus ja elevil!
——

Juhtus aga nii, et Louvre’st jalutasin mööda, kui hotelli poole otsustasin kõmpida. Söögikohta hinnad panid kahvatama ja siis leidis esimene eine aset hoopis hotellitoas, mis koosnes kohalikust poest ostetud kraamist. Sain u 7 euriga selle kätte, koos jukerdamistega, sest kuna Eestis kaardimakse ei toiminud täna ka, siis ega välismaal ka kaardiga maksta ei saanud. Noormees kassas näitas mulle ATM suuna kätte ja õnneks välja sai ikka võtta seda va pappi. Hiljem ulatas mulle toidukoti, mille ta kassa alla oli peitnud lahkesti, mis siis et järjekorras oli 10 inimest. Ma olin selleks hetkeks ka juba ulme näljane. Õhtu lõpetasime koos Alfie’ga Kebabis. Eks jõuab veel escalope’sid ka süüa.Pildid on seekord eriti kehvad, telefoni omad, sest fotokas kaalus kaasa võtmiseks liiga palju…

Lisa kommentaar

