Minotaurus

Knossos

Täna oli Knossose päev. Meie taurus oli hoopis Picasso. Sain sõidutada reisiseltskonda 7-kohalise Citroen C4 Picasso, mille kamba peale rentisime. Punktist A punkti B ja see oli siin kitsastel ja kurvilistel, üles-alla teedel omaette katsumus.

Õnneks kõik läks hästi! Nii suurt autot ja väärtuslikku reisiseltskonda polnud varem veel au olnud vedada ja seega läks see olulise sündmusena kirja. Teine tähtis sündmus oli muidugi Knossose varemed ise. Olen alati kõigi müstiliste ajaloopaikade fänn olnud – ruins-walker. Millised kadunud kultuurid ja elavad müüdid! Kuna nii palju asju on teadmata ja on asju, mida ka arheoloogid ei suuda ära seletada, siis siin jääb ruumi fantaasiale kõigi jaoks. Ma usun siiski, et maal elas kunagi mingi teine rass humanoide, kelle poole meiesugused aegade algusest on püüelnud, et sarnaneda ja saavutada sama, mida suutsid nemad. Kisub ulmeliseks, aga eks päike on mulle alati tugevalt pähe paistnud. Kuigi ma leidsin omale päris kena mütsi, võiks öelda, et kaabu.

Lapsed saavad siin hästi hakkama. Tõuksid on kindlasti abiks ja kuna mõlemal on oma rattad all, siis kaklemist pole olnudki. Kui ehk väikene vanusevahe häirib Sunet, kui vanemat, aga ka selle vanusevahe kohta on neil päris hea läbisaamine. Igasse päeva jääb palju asju ka lastele.

Enne Knossost käisime veel laupäevasel turul, kus müüdi värskeid juurikaid ja puuvilju. Varusime auto head ja paremat täis ja püüdsime Knossose varemetel pikniku pidada. Nägi see veidi kentsakas välja, sest keegi teine küll sinna einestama ei olnud tulnud. Eks need eestlased ongi ühed veidrikud ja me hoiame lippu kõrgel! :D

Pärast varemeid püüdsime leida kenama rannariba, aga kahjuks tuulise ilma tõttu oli rand tühi ja pigem leidsime end kõrbeliiva tormist. Tagasi hotelli jõudsime napilt, et siis kiire pesu ja ruttu Taverna’sse armsaks muutunud roogasid mekkima. Söömine tundub siin riigis küll – khmm – ühe põhitegevusena. Nii palju siis dieedist! 2015-04-25 14.02.05 2015-04-25 18.42.24 2015-04-25 16.41.48

Mmm...nagu magus!
Mmm…nagu magus!
Omapärane sissepääs
Viinamarjabeebid
Keelemärjukesega on nad lahked, seda pakutakse iga söögi peale, kord toodi ka magustoidud niisama!