Mul olid reisi ajal nii koledad ujukad!


paisleyMilline esimese maailma probleem, eksole. Kogu see aklimatt tagasi on võtnud vähemalt kaks päeva. Esiteks me läheme kõik juba 9 paiku magama ja üleval oleme kell kuus või pool seitse – vabatahtlikult. Taisse minnes on kuidagi lihtsam ja juba see, et meil oli vahepeatus Dubai, oma pisikese ajavahega.

Ma pole omale riideid ostnud juba suve algusest saadik, kui v.a. saapad. Lootsin sealt reisilt nii mõndagi saada, aga vot ei tulnud ära. Mul on oma Haarem. Seda võin julgelt tunnistada!

Igalt reisilt tuleb ikka kaasa võtta mõned paarid haaremipükse, aga see ei tee ju kogu garderoobi. Samuti olen mõelnud oma püksid kõik üles pildistada ja blogisse kogu teha. Hihii, esimesed püksid on veel kapis aga jube ribadeks.

Niisiis juhtus, et ma isegi ujukaid omale ei leidnud. Mul oli kindel visioon, mis need olema peavad. Ootused Dubai mall’idele olid suured, aga vedas alt. Juhtuski nii, et kuna mul oli eile külma ilmaga kampsikut ruttu tagi alla vaja, siis läksin üksi poodlema. Mida ma ka kunagi ei tee!

Lugu lõppes sellega, et ma ostsin Promodist kokku 4 paisley (neerumustriga) pluusi ja kleiti! Just selliseid, mida oleks Taist tahtnud, aga vot seal ju ainult same-same but different turistikraam. Hindu ei kannata võrrelda! Aga oma lühikese elukogemuse juures olen õppinud shoppamisest üht. Kui väga meeldib, siis tuleb ära võtta ilma kõhklusteta. Sest selline asi võib teenida aastaid, eriti kui ta on veel kvaliteetne ka ja paitab ilumeeli. Teate küll seda ära tundmise momenti. Ja hullem on, kui see veel takka kummitama ka jääb, et miks ma küll ei ostnud. Seega tegin ära!

A Demonstration Is Held Outside Primark Flagship Store Over Bangladesh Factory DisasterMul on kõrini ebakvaliteetsest kangast – kõige hullem pood see kahetäheline & märgiga pood. Pärast seda kui olin vakstust teksaseid omale jalga proovinud, mis kohe sügelema hakkasid. Samuti mõtlesin nendele Bangladeshi lastele/töötajatele, kes seda kõike kokku õmblema peavad ja need suured miinused kokku, langetasin sellise otsuse: pigem ostan paremat ja vähem, kui rohkem ja ebakvaliteetset, musta tootlust! Uurige netist kaubamärke, mis nende taga tegelikult toimub…

Ma ei pea end äärmuslikuks. Raske on tarbijana orienteeruda, et mis kõlbab osta ja mis mitte. Hind – on üks väga subjektiivne mõiste. Taustauuring, see nõuab aega ja huvi. Ma püüan olla “roheline” aga see pole alati nii lihtne ja selge. Ja mida “rohelisem” sa püüad olla, seda rohkem arvustatakse hoopis sind, et kas sa ikka teed kõike joone järgi…

Ja siis ma tulen kalalt ja ostan kala. Sest omale ujukaid ka reisult ei saanud. Küll aga nägin ujukaid ja olin piisavalt nahhaal, et juurde minna ja küsida, et: “May I ask where did you got your bikini? I’m sure they are not sold on the beach stalls here! But they are so nice!”. Sain vastuse ja nüüd tagasi olles läksin kohe E-bay’sse kaema, et kas selliseid veel seal “järelturul” saada on. Oligi! Nüüd jääb ainult loota, et nad kätte ka saan. Mind on vallanud paisley hullus ja üksi poodi ei tohi mind lasta!

Kaamerast reisi pilte jagan nüüd ka teiega, nad pole ajalises järjekorras, aga mis sellest:
DSC_0427
DSC_0196

DSC_0220

DSC_0258

DSC_0276

DSC_0321

DSC_0325

dsc_0363

dsc_0364

dsc_0367

dsc_0374

dsc_0375

dsc_0376

dsc_0378a

dsc_0378b

dsc_0378h

DSC_0379

DSC_0477

DSC_0487
360c

DSC_0039

DSC_0046

DSC_0132

DSC_0681

krabi

4 thoughts on “Mul olid reisi ajal nii koledad ujukad!

  1. Hiihih, et siis oli produktiivne päev, sellised mulle meeldivad!
    Mina täiega kahetsen, et ma nii vähe ostsin, pole nagu väga midagi jagada ka teistele, üks suur kott vaid jõule ootamas aga sinna veel piisavalt aega :/

    • See produktiivne päev oli ju Tallinnas. Ma leidsin siit lõpuks rohkem, kui reisilt. Mis mind siiani üllatab :p Viimased aastad on vastupidi olnud. Ehk siis kõik on endiselt pidevas muutuses. Diip. Ära pane tähele, käisin just kinos “Tähtedevahelist” vaatamas ja julgen soovitada, eee ok Härrale siis pigem! Sa ju kinos ei käi! :p

Lisa kommentaar

