See postitus on jalanõudest


13694116834d0a8c77bb9c1

Ükskord suvel, kui mu kaasa mulle järjekordse lingi saatis oma king-tüüpi jalanõudele hakkasin ma kahtustama, et temas on veidi rohkem Carrie Bradshaw’d, kui minus. Tegime siis testi ja mõõtsime üle. Suvise seisuga olid tema kapis sellised jalanõud:

DSC_0156
7 paari – suvi 2014

Ehk siis kuus paari miskeid kinga tüüpi asju, vähemalt mina nimetan neid niimoodi, ja ühed plätud (talle ei meeldi varbavahed). Minu meelest need plätad on aga jõle koledad (sorry, Musi). Tema kinga-maitse üldiselt aga hea. Vähemalt julgeb julgeid asju proovida, mida meesterahvalt muidu ei ootaks.

Kokkuvõtvalt ma arvangi, et tal on ainult ühte tüüpi jalanõud “kingad või king-ketsid”, minul endal on paar igaks elujuhtumiks:

saapad
7 paari – suvi 2014

Seda suvise seisuga. Need Angry Angels ballerinad teenisid mind ilusti kaks hooaega ja olid nii mugavad. Kahjuks sai enne pildi tegemist nende aeg just otsa.

DSC_0157
9 paari – sügis 2014

Weekend jalatsipoel oli päris kobe allahindlus hiljuti ja siis käisime oma jalanõuvarusid täiendamas.

Muidugi laiutavad Alfie riiulil jälle ühed kingad ja noh, ometigi sai ta omale mingid talvesaabaste moodi asjad ka!

DSC_0163
8 paari – sügis 2014

Ja ma saangi öelda, et mu mehel on nüüd rohkem jalanõusid kui minul, mida oligi vaja tõestada!
Tegelikult mul pole õrna aimugi kuidas teistes perekondades asjad käivad, aga meie pere Carrie Bradshaw tiitli saab küll meespool! :D

Võibolla on asi selles, et mul on tegelikult päris omapärne maitse, mis jalanõusid või ka riietust puudutab. Ma pole kindel kas ma ise jalga ajaksin ja välja kannaksin (see nõuab ka vastavat riietekappi), aga mu kingameeli paitavad Neosensi rokokoo-stiilis jalavarjud! Neosens saabastega kaunistasin ka postituse algust. Need käsitöö jalanõud on aga väga kallid ja rariteetsed, siit ka põhjus miks ma neid soetada pole saanud. ABC kingas olen mõnda paari näinud ja proovinud – mugavad olid nad igatahes. Sulasid lausa jala ümber. Hind algab tavaliselt alles 100 eurist. www.neosens.com

Neosensile järgneb Rieker, Hush Puppies ja Mustangi jalanõud lähevad ka minu stiili kohati. Viimased soetasin oma kappi ja võtan nüüd eesmärgiks omale ka ühed Neosensid kuidagi, kunagi hankida!

Head kontsaklõbinat ja lehe-sahisevat sügist teilegi!

Lisa kommentaar

