Level Up või kosmeetiline uuendus?


kiilkael2Täna on minu sünnipäev! La-llla-lalaa! Aga ka esimene aasta, kus mul õnnestus täpselt sünnipäevaks haigeks jääda, sest see kõik algaski juba eile õhtul külmavärina ja kurguvaluga. Öösel ma siis eriti ei maganud seetõttu ja hommikul, kui Sune aeda saadetud (kes veel õnneks terve püsinud) ja Alfie tööle, siis keerasin uuesti magama pannes telefoni vaikse oleku peale. Kas see on sünnahommikul tark tegu?

Lõunaks, kui silma lahti sain oli 10 vastamata kõnet. Palun vabandust nende pärast ja lisaks oli mul sõbrannaga kohtumine määratud, mille ma sõna otseses mõttes maha magasin, kuna polnud omale teadvustanudki, et selline üritus võiks toimuda! Päris kena algus sünnipäevale, eksole? Nüüd ma siin istun süümepiinades ja värisedes. Samuti ei saa ma aru kas täna peaks olema tööpäev või mingi muu päev, süümekad on liiga suured, et mängida ja töö jaoks ei suuda keskenduda ebamugavustunde tõttu…õue ma igatahes ei lähe. Kui siis korraks õhtul perega restorani ja seda ka pooliku perekonnaga, sest osad haiged ja osad on veel nii pisikesed, et igasugu viirustest tuleks kaugele eemale hoida.

Selle eest panustan kogu sünnipäeva-auru laupäevasele peole ja usun, et selleks ajaks on juba see viirus ka taandunud! Alati jääb võimalus võtta peotäis medikamente…

Täpelt kell 00:00 astus Alfie öösel välisuksest välja ja naases peagi selliste asjadega:

lilled

Kes nüüd arvab, et tegu on silmapliiatsi või tavalise pintsliga, see eksib! See on digipintsel, millega saab iPadi peal joonistada!
Karvane pintsel
Minu Musi teab mind hästi, et mulle igasugu gadget’id meeldivad. Eelmine aasta oli selleks iPhone objektiiv, millega lainurk- või makropilte teha.  Tegin täna ka esimese joonistus-katsetuse Sune lemmikmänguasjast – “Kiilkael” nagu ta ise seda nimetab.

ipadbrush
Tulemus on natuke rohmakas, aga seda annaks parandada, kui kasutada erinevaid suurenduse (zoom) astmeid joonistusäpis. Ma esialgu ei suurendanud vaid tegin kõik jooned samal tasemel. Niimoodi väga suurt täpsust ei saavuta. Joonistusäpiks kasutan SketchbookPro’d Autodeskilt. Pliiats ise kannab ametlikku nime Paintbrush Stylus. Ühes otsas on karvane pintsel ja teises otsas kummist pea, nagu hariliku pliiatsi kustukaski, kuid digiasjade eeldus ongi see, et saad ise valida, kas ta on parajasti kustukas või hoopis näpuvärv…

kiilkael

levelup
Väike moeshow, preili T’le
Lisa kommentaar

