Ainult minul juhtub nii…


stock-illustration-6394981-happy-cute-laughing-character-has-nipplesVõtsin hämaras toas, hämarast riiulist, hämara pudeli, arvates, et see on teepuuõli, millega ma hiljuti olin Sune naba tupsutanud, et seda omale lõua otsa, vinni peale panna. Alfie silmad läksid väga suureks ja päris, et miks ma omal terve näo olen roheliseks mökerdanud, et: ” Milleks see roheline hea on?!”
Ma olin hoopis briljantrohelist peeglisse vaatamata näkku hõõrunud. Ka sellega ma just hiljuti Sune naba olin tupsutanud.
Elu lapsega…
“Kipitas küll nii, nagu pidi!”
Homme ma vist õue ei lähe…

Lisa kommentaar

