iSmog


stock-illustration-16433648-dreamerMa ei tea, mis minuga viimasel ajal lahti on! Stress lõpuks kohal? Liiga palju teemasid omale rabanud? Samas stressile omast tunnust, et kontrolliks kõiki asju üle 10x, ei ole. Igatahes olen muutunud super-unustajaks! Eile näiteks jätsin kandiku KalevSpa’sse, kus kõigi lapsevanematest sõpradega minu ja Sune süntarit pidasime. Siis kaotasin kingituste ja lilledega koti ära, mille saunast kaasa pidin haarama. Õnneks see tuli ikka välja, aga siis olin juba 2 korda Kalevisse helistanud ja käinud 10 min toas edasi-tagasi nagu segane. Täna hommikul olin võtmed jätnud kodu ukse ette. Oleks siis, et sisse poole – ei! Seda muide on varem ka juhtunud…

Kodus oli täna paanika, et: “trammis varastati mu mobla ära”, sest ma olin ju täiesti kindlalt kontorilaua puhtaks teinud kõigist asjadest. Minul, kui uuel iInimesel on kõikides seadmetes iCloud seadistatud ja otsingusüsteem, millega saab oma device‘ positsioneerida, aga loomulikult iPhonel oli see vist seadistamata jäänud, kuna see mu esimene nutividin oli ja pealegi polnud ta mul kontori võrkku veel säätud. Kontor meil ka uus alles.

Ostsin siis Skype krediiti ruttu, et EMT’sse helistada, sest kodus lauatelefoni enam tänapäeval ju pole vaja, enamasti. EMT klienditeenindajast õpipoiss oli üllatavalt meeldiv ja abivalmis. Kuna ma olin nii ähmi täis, siis ta sai mind aidata ka iseteeninduses õigete valikute üles leidmisega. Mina, kui rumal interneti kasutaja, otsisin positsioneerimist kohe otsiaknast vastava sõnaga, aga näe, “töölaua” lingile ei osanud kohe vajutada. Otsingu alt muide õiget tulemust ei saanudki kätte (äkki võiks!). Sain siis teada, et telefon ikka kontori kandis kuskil. Hiljem anti Skype kaudu märku, et olevat jah kontoris laua peal teine…

Siit siis moraal, et kohe kui telefoni kätte saan, siis keeran seal ka omale iCloudi kaudu “find my…” võimaluse peale. Soovitan ka teistel seda teha. Ka Androidil peaks see võimalus olema. Sest ma just olin Facebookis näinud, et tuttaval kadus ka iPhone ja ise veel mõtlesin, et mul vist see iCloud asi peale pandud…

Täna aga kannan ise uhkusega nime iSmog ja loodetavasti tänase ja eilsega see tiitel piirdub.

Kritseldus
Kritseldus

Lisa kommentaar

