Ülinakkav kõhuviirus. Epideemia?!


stock-illustration-8902821-virusesNädala jooksul on kuuldud siit ja sealt ja nähtud oma perekonda maha murdumas mingi veidra kõhugripi all. Sain just paar päeva keksida, et minule pole kõhuhädad varem külge hakanud, kui nüüd kirjutan siin kell 3:44 hommikul, kui kõik kraanid on keres lahti keeratud ja mu vannitoas käis pandemoonium!

Miks ei ole juba ükski ajaleht sellest epideemiast kirjutanud? UK mandariinide nakkushaigusest kirjutati juba mõned korrad tarbija24’s detsembris. Viimane aeg oleks, et mõni meediakanal sellest rahvast teavitaks ja annaks nõu, kas on võimalik vältida ja kuidas ravida? Noroviirusest loe siit!

Olen nüüd ise see meedialiin ja mulle tundub kannatanute arvukuse tõttu küll see juba epideemia vormi võtmas. Taolised hädad kannatatakse vaikselt kodus ära ja hea kui julgetakse Facebookis kuulutada.

Ainult Sune on veel puutumata sellest ja Alfiel tõenäoliselt läks ka kergemini mööda. Mina kallistasin täna öösel korduvalt potti. Viimati tegin seda Peruus ayahuaskat tarbides. Varemat ei mäletagi, ka raseduse ajal mitte. Lapsena kindlasti ja ka kunagi mingi rasedusvastase vahendi peale.

Algab kõik tõenäoliselt väikese lihasvaluga, mida ei oska tähelegi panna. Kindlasti on asi ka individuaalne. Õige järsku hakkab aga kõhus torkima, kõrvetama ja keerama, nagu pussnuge pestaks keres. Siis läheb üks kraan lahti ja õige pea teine. Hingata pole midagi ja silmist pritsib ka vett. Korraks hakkab kergem. Tõuseb palavik, minul 37’5 ringis, mis alati kaasneb mul lihasvaluga. Ootad ja kannatd. Kui nuga jälle kõhus keeratakse on teada, et varsti minek vannituppa.

Loodan, et sai läbi see jant, sest kirjutada seda juttu enne küll ei saanud. Äkki saab veidi magadagi, söögist ja joogist pole mõtet unistadagi…

Pesin juba mitu päeva mandariine enne koorimist ja käsi nühin vee all tänu väikelapse olemasolule pidevalt, aga paistab, et ei suutnud ära hoida. Nakkav on asi 2-3 päeva, või kuni kaks nädalat. Nii oli vähemalt kirjas. Head-aega siis sotsiaalne elu mõneks ajaks ja Sune pärast ma tõesti loodan parimat ja kõik teised, kellega me kokku oleme puutunud vahepeal.

Aga nüüd on vist jälle minek…

4 thoughts on “Ülinakkav kõhuviirus. Epideemia?!

  1. Jep, tulime täna haiglast. Asi algas Marial üleeile sellise oksendamisega, et kutsusime kiirabi. Kiirabiarst oli kõige suurem tainas keda mina näinud olen oma elus: Mina: Laps on oksendanud 4h jooksul üle kümne korra ja nüüd ei saa enam lonksugi vett võtta, nii et välja ei tuleks koos maomahladega. “Arst”: Noh oleks ta päev otsa siis oksendanud. Mina: Ma kardan, et tal on vedelikupuudus… “Arst”: Haah, nii ruttu selline asi küll ei teki. Mina: Aga ta on ju väike laps. “Arst”: No olgu tulge siis, aga tehke kiiresti… Haiglas pandi muidugi kohe tilgutite alla ja nüüdseks on preili terve, minule ja Martale jõudis nakkus alles täna kallale. Aga jõudu ja hoidke end!

    • Olen ka haiglas täna , oli 2 nädalat paha olla ja arst kahtlustas mul siinset liikuvat gripiviirust ja siis arsti kirjutas mulle Antibiootikumi ja kui seda õhtul võtsin oli nii paha, et värisesin ülekere ja paha oli olla, tänaseks olen juba haiglas ningi tilgutite all, aga lootust on, et saan homme välja .

Lisa kommentaar

