Hunt Kriimsilma 7 ametit


stock-illustration-17928241-adventure-traveler-forestKui sulle antaks paar päeva kuni nädal proovida kellegi teise ametit siis millised ametid need oleks?
Mina prooviksin lihtsalt uudishimust ära ametid nimega:

  • Trammijuht
  • Ülikooli rektor
  • Ämmaemand sünnitustoas
  • Puuritantsija
  • Lennuki piloot
  • Geoloog-teadlane, maailmarändur
  • Kondiitrikohviku/-sarja looja

Mõda ametit ma oleks nõus pidama ka kohe päris pikalt (nagu rektor ja geoloog-maailmarändur), sinna lisanduks kindlasti kirjaniku amet, loodusfotograaf, salaspioon ja filminäitleja (sest saab võtta palju erinevaid rolle). Fantaasia. Ohh, oleks ainult mingi paralleelne universum, kus oleks võimalik “fokusseerida” kindlasse nišši, et kogeda eluaegse kirjaniku või salaspiooni rolli.

Kus on piir ambitsioonide ja uudishimu vahel? See ei ole identiteedikriis. See on murdepunkt. Minu valdkond on konkreetselt IT ja loomingu vahel. “Vahel” on aga siin juba väga hägune mõiste.

“Loominguline” (creative) sai minu jaoks aga alles hiljuti uue tähenduse ja eriti tänu selle sõna inglisekeelsele kasutusele.

$(KGrHqF,!icFB9-HblPKBQjk(QDQs!~~60_3Vahepeal jõudis Hong Kongist kohale minu uus kott ja kuna ma sellega nii rahule jäin, siis promon eBay võlumaailma.

382034_10151296804306052_387970545_n

Lisa kommentaar

