50 000 kliki ettevalmistuseks


On peagi koos. Kuigi ma alustasin kirjutamist peamiselt endale ja oma õele, kes elab teisel pool maakera, et tulevane tädi ka oma osa saaks, siis tänaseks on siin tubli arv lugejaid, kes ikka ja jälle kiikamas käivad. Aitäh teile, et olemas olete! Varsti on 50 tuh. klikki koos (2,5 aasta peale), mis on minu meelest selle tagasihoidliku ja beebilõhnalise blogi kohta päris tore saavutus. See pole olnud taotluslik, kuigi aeg-ajalt olen ka kõvema häälega sõna võtnud, mis siin ja seal internetiavarustes on tähelepanu äratanud.

Eriti rõõmustavad mind aga tuttavad, korduvad ip aadressid, keda nende unikaalse asukoha tõttu on kergem tuvastada: Tai, UK, Amsterdam, Istanbul, San Francisco, Texas ja muidugi Uus-Meremaa. Ärge nüüd ehmatage, kes ehmatas, aga hea on teada, et mitmed tuttavad, sõbrad või sugulased kaugelt maalt meil pidevalt silma peal hoiavad. *wink*

Pidin istuli kukkuma (kui ma juba poleks istunud) kui avastasin, et keskmiselt igas kuus, pöördub siia tagasi 200 lugejat! Kus te olete? Miks ma teist ei kuule? Oleneb ka posti sisust ja teemast muidugi. Ega ma vist palju ei küsi ka, et mis te arvate sellest või tollest? Enamasti lihtsalt kirjeldan, kuidas meil elu käib. Ja kui palju üldse oleks arvajaid kui siin on pigem anonüümsed lugejad? Selle küsimuse vist esitasin iseendale. Paljud Googeldavad hoopis pilte ja jõuavad ka Koreast siia, ainult hetkeks ja lähevad taas ja ei maksa unustada, et WordPressil on hea SEO.

Nüüd aga püstitaks ühe küsimuse teile küll:

Tahaks seda 50k klikki kuidagi tähistada, kui see number kokku jookseb (milleks kulub veel paar kuud) ja lugejaid rõõmustada, midagi kinkida, anda, näidata või luua. Alati võib blogi turundusest näiteid tuua. Aga ideid?
Või siis jagan oma tehtud uut:
a) fonti
b) wallpaperit
c) “Meisterda ise” (DIY) õpetust?

Võiks olla ju midagi, mida ma ise teha oskan, digitaalset.

Statcounter

Infoks veebi- ja blogipidajatele, et Statcounter.com statistika on palju täpsem, konkreetsem ja kohati isegi mugavam, kui Google Analytics, isegi oma tasuta versioonis.

Kas te teadsite, et see käib TÄPSELT sinna õunamahla 3l purgi peale kinni (tagurpidi)?! Isadepäeva avastus!

ANQQTIKN

2 thoughts on “50 000 kliki ettevalmistuseks

  1. Palju õnne ja ma ei imesta et sul nii palju lugejaid on: su postitused on alati läbi mõeldud ja ilusti sõnastatud. Jätka samas vaimus – sa oled ainuke, kelle blogi ma loen :D

Lisa kommentaar

