Ma olen tuli ja vesi


Mitte maa ja õhk. Mulle meeldib soe ja mulle meeldiks seilata. Mulle ei meeldi lennukid ja mulle ei meeldi tolm. Kas ma juba mainisin, et esimesel ööl tuli mu ninna tolmu-hazzard? Igatahes teise päeva õhtuks oli see ka kurgus ja kolmandast on mul nohu ja köha. Õnneks teised on (veel) terved. Õhk on siin nii kuiv!

See vist on tavaline asi, et pärast pikka viibimist niiskes kliimas võib Põhjamaal sõna otseses mõttes kokku kuivada. Ma ei imesta, kui kaotan juba veekadu pärast mõne kilo. Nendest pole meil ju kunagi kahju. Negatiivne külg aga on, et kätel nahk ketendab. Alfie kurdab sama, seega pole tegu ka mu väljamõeldisega. Nagu troopika mõjus meile, mõjub kliimamuutus taaskord, vastupidiselt.

Vastandid ongi huvitavamad.

Vahepeal heegeldasin Sunele trendika mütsi
Ja hakkasin kentsakat konna joonistama

2 thoughts on “Ma olen tuli ja vesi

  1. Tegelikult pole asi selles, et Eesti kliima nii kuiv oleks, vaid pigem ikka selles, et soojas kliimas ei vaja keha üldse kreemi. Kõikidelt soojamaa reisidelt tulles on mu nahk meeletult kuivanud ja mida külmemal ajal tuled, seda hullem see protsess on. See on paratamatu ca 2 nädalat kestev hullus, aga aitavad kehakoorijad ja kehavõid. Ahjaa, Eesti kliima “suguhaiguste” põdemine on ka “must be” kokteil. :)

    • Mis “suguhaigused” ja mis kokteil? Ei saa pärimata jätta! Ma varem pole sellist “kuivamist” täheldanud…Ma enne ka kreeme ei kasutanud eriti, aga nüüd ainult õlitan siit ja sealt.

Lisa kommentaar

