Sipelgad on kadunud


Ma näen juba mitmendat ööd kirjusid unenägusid, kus ma ei tea kas ma olen ärkvel või magan. See juhtub tavaliselt siis, kui on ees suurem elumuutus. Nagu näiteks ülikooli lõpetamine või uude kohta tööle minek. Mingisugune suurem elevus on juba sees, sest eile pakkisime suure kohvritäie asju oma külalistele kaasa. Pühapäeval peame välja kolima oma villast ja saadame veel ühe koti Tallinna poole teele.


Siis tuleb meil leida kaheks päevaks uus elamine, kuni on aeg Phuketilt sõita Bangkoki poole, kus seikleme veel mõned päevad. Võib selgelt öelda, et see eluperiood siin hakkab lõppema. Enam ei taha neid asju teha, mis olid argised. Nüüd võtaks ka basseinis vedelemisest viimast, sest seda ju varsti enam ei saa ja imelik on mõelda, et soe, päikeseline bassein võis olla nii tavaline!

Ma pean ütlema, et mul on nii kurb lahkuda! Taist on saanud kodu ja mulle meeldib siin! Sunele ka, ta ju ei oskagi teisiti! Alfiele ka, kuigi igatseme sõpru. Kas keegi neist lennujaama vastu tuleb? Kas nemad meid ka ootavad? Kas Eestist saab visiit või alatine elupaik?

Kõige tipuks leidsin ma täna hoovist eriti suured plumeria õied

Leebet kukkumist!

3 thoughts on “Sipelgad on kadunud

Lisa kommentaar

