Inspiratsioonist


Kui ma Phuketile elama asumist planeerisin siis mulle tundus ahvatlev ka mõte, et kindlasti leian siit palju inspiratsiooni edasiseks eluks ja tegemisteks.

Nüüd, kui meie aeg hakkab siin lõpusirgele jooksma võin öelda, et olen neid leidnud ka, kuigi poolel teel ma veel kahtlesin.

Me tuleme maailmast, kus kõik pidi juba eile valmis olema. Tai aga ei ole selline! Siin saab ka aeg uue mõõtme.

Inspiratsiooni aga olen ma ette kujutanud millegi maagilisena, mis lihtsalt pähe vupsab. Tegelikult pole ta aga muud, kui kogemuste pagas, mille pealt omad kogemuslikud järeldused teha, et siis omakorda midagi endast välja sööta.

Seega võib öelda, et meie elu siin on olnud kogemusterikas ja inspireeriv. Kindlasti.

Selle inspiratsiooni pähe vupsamisega on aga selline lugu, et see on vist võimalik ainult siis, kui oled mingi laksu all.

Järeldus.
Kas rohkem kogemusi või rohkem popsu? Või mõlemat?
Valik on meie.

*-*
Sune jäi haigeks.
Öösel kella neljaks tõusis palavik 39 kanti, mida asusin heroiliselt alla võtma. Eestist kaasa võetud palavikuküünlad ja viina-vee lahusega keha tupsutades. Lapse esimene palavik ja sellega kaasnev tohutu hirm käib vist lapsevanemaks olemise/saamise juurde. Samuti pole ma teda niimoodi jorisemas kuulnud. Kadunud on ka söögiisu. Ainus mis sisse läheb on vesine arbuus, mis on vist parem, kui mitte midagi ja vedelikku tarbib okeilt.

Alfie oli haige juba paar päeva tagasi, aga ilma suurema palavikuta. Ei tea mis tõbi meid siit salajasest peidupaigast nüüd üles leidis…

Must kass

Lisa kommentaar

