Teekond Phuketile

8:26 – kuna meil nüüd kõigil viisad taskus, siis tagasitee on kindlustatud, aga kuidas ja kui kaua meil see aega võtab – tont teab.
10:07 – Sune, nagu murjam, jäi eile õhtul ju pesemata. Suur pakkimine ja pesemine.

11:26 – Elu esimene tasuta praamisõit. Saarelt ära saab riikliku praamiga tasuta, aga minnes peab maksma. Hea, et meil ainult ära tulemise ots on.
12:51 – kõik rongid on täis ja seda kaheks järgnevaks päevaks. Seisukohtadest Hat Yaisse loobusime. Buss peaks viima meid sama ajaga samasse kohta, üks suurem ja kenam buss, ma loodan.
14:21 – ikka veel bussijaamas. Lubatud buss on juba tunnikese hilinenud. Heitegaasihais juba mõjub meeltele.
16:27 – tund aega oleme nyyd loksunud oma vip bussis. Bussid olid kadunud ja ma ei tea mis pärast, aga yhel hetkel bussijaamas viidi kõik selle bussi ootajad jaamast maanteeäärde ja varsti saabusidki suured bussid, mille taga, kusjuures sōitis rolleriga mehike, kes meile piletid myys. Edasi võite juba enda fantaasiat kasutada, et mida paganat ta seal tegi…
16:33 – buss ise on aga Ok ja kui sellisega veel Phuketile edasi saaks kihutada öösel oleks vast jonks.
17:15 – yletasime Tai piiri. Kõik on kohe palju arhailisem ja räämas. Sune tegi vahepeal nii emme, kui issi süles eriti pika 2 tunnise uinaku. Tunni pärast peaksime olema Hat Yai’s ja vahetama bussi. Suurem sõit on kõik alles ees.
19:51 – eelmine buss peatus linna suvalises otsas. Seega hyppasime tuk-tuki peale ja rutuga bussijaama. Saime mitte nii laia ja tühja bussi peale, mis peaks alles varahommikul kohale jõudma. Kannatamatul ja üpris pirtsul (nagu välja tuleb) Pungitaril jääb loota, et sellest tuleks pigem lühike, kui pikk öö, lapsega ööbussis – vip või mitte.
21:25 – meie väike seltskond kõik magab. Muusikavideod lükati ka välja ja Sune andsin yle Alfie kätte magama. Võibolla leian mõne asendi, kus tukkuda…