Ma olen maniakk ja vajan abi!


Mul on pooleli: 1 maal; kümmekond väikest heegeldatud loomakest/tegelast; 4 (esialgu mittekasumlikku aga kasulikku) veebilehekülge.

Need viimased 4 mind painavadki. Nimelt teen nüüd üleskutse, et kellel on veel “palju aega” ja soov mind aidata nende lehekülgede rajamisel (tulevikus on nad ehk kasumlikudki), siis palun kontakteeruda, näiteks FB’is. Oleksin ülimalt tänulik igasuguse “vabatahtliku” osavõtu eest: vajalik oleks lehele regamine ja mõningane sisu tekitamine ja kui on ideid, kuidas asju veel paremini teha siis on eriti super! Need, kes teavad, kuidas kontakti võtta need teavad, kes ei tea, võiks siia jätta kommentaari ja millise valdkonna vastu huvi on. Need neli pooleliolevat veebi on sellised:

1.Laste, tervise ja pereteema (mänguline portaal, eesti keeles)
2. Arvutigraafika temaatiline portaal (eesti keeles)
3. Isetehtud asjade (käsitöö) müügi/reklaamimise veeb (eesti keeles)
4. Amigurumi (heegeldatud loomakesed) mänguline portaal nänni ja õpetuste jagamiseks ( inglise keeles)

Otsin testkasutajaid!
Saadan vastu nende lehekülgede testkeskkondade lingid.

Ootan ohtrat osavõttu! Päikest!

Teie Maniakk

One thought on “Ma olen maniakk ja vajan abi!

Lisa kommentaar

