Kuidas karu koju jõudis


Mõned aastad tagasi oli mul digimaalide näitus. Sellega seoses andsin Päevalehele inteka ja kuulutasin, et mul on üks suur karu pilt, mis leiaks parema meelega koha, pärast näitust, kuskil lasteasutuse seina kaunistades. Mina salaja lootsin, et tegu võiks olla Lastepoli-
kliinikuga, aga ma ei teadnud, mis selles majas Ravi tn, kus ma ka ise pisikesena käisin, üldse sellel ajal toimus.

Kahjuks ei võtnud keegi ühendust peale Lõuna-Eestis asuva puuetega inimeste taastusravikeskuse. Karu pilt oleks äärepealt sinna reisinud, aga selle onu postkast oli e-maile nii pungil täis, et ma lõpuks ei saanudki enam teda kätte ja sinna paika see jäi ja karu ikka koduta.

Oleks ma siis teadnud, et meie oma Perearst saab asuma Ravi tn Lastepolikliinikus. Muidugi ma kinkisin täna selle pildi Sune perearstile ja loodan väga, et nad saavad loa panna see sinna koridori püsti. Muide, need armsad nõuka-aegsed lõbusad ja värvilised illustratsioonid on seal majas endiselt alles – tõeline nostalgia.

Digimaal u. 1,5x2m 2007.a.

Sune tegi miskipärast aga protestist nii kõva kisa, et ei saanud talle vaktsiine tehtud, ega muud ülevaatust, kui kaalumine ja mõõtmine. Peab järgmine nädal tagasi minema, ei tea, mis see täna juhtus. Pole ta eales veel nii kõvasti nutnud ja pikalt, kui täna. Äkki sai aru, et süsti tahetakse teha? Arst arvas, et ehk on ta “varajane võõrastaja”, see oleks kole lugu küll. Me just tahaks teda “seltskondlikuks” harjutada. Ise arvan, et tal hakkas külm ja ehk olid arstil liiga külmad käed ka teda katsudes. See talle ei meeldi, ma tean küll!

Sune kolmekuuselt:
Pikkus: 62 cm
Kaal: 5,96 kg
Peaümbermõõt: 39 cm

3 kuud

One thought on “Kuidas karu koju jõudis

  1. Hehh, Sune ei olnud eile ainus laps kes väga kuri oli et teda nüüd kontrollima hakatakse :) Vahest mõni päev on lihtsalt selline, ei tea kas kuuseis või mis…

Lisa kommentaar

