Kui mu mees saaks Angelina Jolie’ga lapse…


Ja mina Brad Pittiga, siis need näeks välja sellised, nagu allpool toodud.
Emmedel on ikka liiga palju vaba aega, et tegeleda igasugu online lollustega.
Beebimoondusmäng on siin, täiesti kogemata leidsin: http://planning.thebump.com/baby-morpher/

Alfie + Jolie
No ei tea.
Pole nagu midagi nii suured huuled, kui neil kahepeal kokku oleks oodanud :p

Pungitar + Brad Pitt

?????
Ma arvaks, et me mõlemad nagu kenad inimesed, aga tulemus…

Aga, kui ma lisasin meie mõlema pildid siis poiss ja tüdruk oleks meil sellised, mis näitab, et tuleb ikka omavahel lapsi teha:

Tüdruk. On's see Sune nägu või?
Poiss

Ja nüüd kõik beebimorphima!

Muidugi kokkuvõtteks ma arvan, et ta pakub need pildid ikka päris suvaliselt.

Lisa kommentaar

