7est – 7meni


Millega ma siis tegelen? Viimased päevad on päris OK see, et olen leidnud mingi päevakava, mis tundub Sunele ka sobivat. Väikesed kõikumised siia sinna, aga ärgata kell 7 on reegel. Siis magame lühikeste tsüklitena kuni lõunani, kui muutun mina tegusaks ja Sune jääb edasi mõnulema kella neljani, kui hakkab aktiivsusperiood. Eesmärgiks jällegi kell 19:00 magama ja enne seda unevann, võimlemised. Öödel on õnnestunud teda toita ainult paaril korral. Kella 00:00 paiku ja siis nõuab ta ise järgmisena alles hommikuhämaruses. Ma tean, et tissimammad seda mitte ei soovita, et imetada tuleb ikka iga kahe tunni takka 24/7, aga ma lihtsalt ei jaksa üleval tiksuda. Minu uned on ju teada, ma pole see magaja, kes 5 minutiga põõnab. Mul läheb pool tundi miinimum ja sellepärast ei suuda öiseid toitmisi teha ja siiani see süsteem sobib kõigile.

Teada on, et bändivärgi pärast on tulevikus vaja ka lapsest eemal olla, veidi rohkem, kui söögivahed. Hakkasin rinnapiima koguma sügavkülma. Vott. Külmutatud toit varases nooruses, Ho!

Bruny saar, Tasmaania

Siis ma otsin reisiblogisid. Nendest, kes väikeste lastega kaugel reisivad.  Teab veel keegi mõnda linki? Ai, süda läheb seest õõnsaks, kui mõtlen õe peale, kes seal Tasmaania saartel funnib ja üldse troopikasaared ja reisid…
Eks oma süü on siin ka sellel, et ma ei saa ju õue peaaegu üldse. Väljas nii kohutavad miinused, et vankriga ei saa minna ja õhtuti pimedas, kui Sune magab olen hiilinud toidupoodi – seegi midagi. Käin seal isegi siis, kui ainult leiba on vaja. Peaasi, et saaks nina korraks õue. Eks see kõik läheb paremaks ja lihtsamaks, sest kevad tuleb!

Allergia läks üle. Oligi rauatablett Retafer + mingi keisri ajal tehtud süst, mis asja jubedaks ajaks. Phew! Päris hea on vahelduseks mitte sügeleda.

Lisasin hiljem veel:

Vaatasin, et mu blogi kõige otsitum märksõna on “peoloomast”, ok, tegin siis ka Google otsingu ja huvitava asjana tuli välja Delfi naisteka test:
Kas oled Ürgema või Peoloom?

Ma siis pidin ka kohe proovima ja sain täiesti loogilise vastuse vist – “Ebakindel ema”, mille sisust võis välja lugeda ka, et ma ei julge eriti abi paluda. Tõsi. Ja eks see ebakindlus on ka alguse asi! Vähemalt ei ole ei ürgema ega peoloom, emaduse mõistes, need mõlemad oleks parajad äärmused!

One thought on “7est – 7meni

Lisa kommentaar

