Uue aasta trikid


Küsimus – Komistasin ühe huvitava nähtuse otsa. Minu targad raamatud selle kohta midagi ei kirjuta ja meie keeles Googledades ka midagi välja ei tulnud. Nähtus ise on hingamine. OK, mis seal siis nii imelikku on? Ma hingan, ta hingab, me hingame. Oot, aga kõhus ju ei hingata?

Selle kohta on küll raamatutes juttu, et tema “harjutab” hingamist, aga selle kohta, et seda füüsiliselt näha ja tunda oleks läbi kõhu, pole kuskil sõnaraasukestki! Ma siis mõtlesin, et tont teab mis fenomen see on, et naba kõrval aegajalt käib nagu selline “lõõtsutamine” – kiirelt tõuseb ja langeb ja tundub, et tegu just tema selja või rinnakorvi osaga? Kestuseks minut või paar. See on nii huvitav kogemus, et ma ei saa mitte aru, miks sellest kuskil juttu pole? Liigutustest ju räägitakse nii palju, ka luksumisest, aga see on midagi uut!

Vastus – Inglise keeles otsides aga leidsin küll ühe teise bloggija posti, kes oli sama hämmingus sellisest nähtusest ja tema arstid ka, aga tuli välja, et väga harvadel juhtudel on see “harjutamine” visuaalselt nähtav tõesti. Hämmastav – ma ütlen! HUA!

Nädalaid 36 - 1 kuu tähtajani

Lisa kommentaar

