Pregnancy Insomnia


Vot selline asi vaevab mind juba üle nädala! Ma pole kunagi öösiti supermagaja olnud ja nüüd lööb see täiega välja. Milles siis asi seisneb? Ärkan reeglina iga öö u. 3:00 ja veab, kui üldse vahepeal magada on õnnestunud. Tänagi, kui seda kirjutan on kell 7:02 hommikul, kui äratus oli kell 3:30 ja mul on tunne, et ma lihtsalt külitasin voodis alates kaheteistkümnest ja edasi magamine pole võimalik – lihtsalt ei jää!

Ei aita lavendri lõhnaline vann, öösiti mitte näksimine, varane õhtusöök, ei piparmünditee, ei pingevaba nädal ega ka ingverid või soojad piimad. Päeval magamine vahest ikka õnnestub. Ma ei saa aru kah, kas asi on psühholoogiline või füüsiline – see olukord on nagu nokk kinni, saba lahti. Muidu mind ei häirikski, aga päeval on ju vaja sotsiaalne olla ja appiiii ma tahan selle ARKiga asjad ühelepoole saada. Magamata, rase, algaja juht on aga kõigile eluohtlik ja nii ei saa ju eksamile minna!  See lubade saamine on üldse üks vaimselt raskemaid asju, millega on olnud vaja rinda pista. Imelik, aga nii see on.

Pühad möödusid väga rahulikult, aga see magamatust ei likvideerinud. Aastavahetuseks tahaks ära SPAsse, pole minust vist suuremat pidulooma sellisena. Ülehomme on ämmaka visiit, siis uurin, mida ta lahenduseks soovitab, arvestades, et ma olen juba kõiki teadaolevaid nippe proovinud. Unerohtu vist ikkagi ei tahaks, pole kunagi tahtnud…

Kui nüüd irooniline olla siis – magusa-unist aastalõppu Teile!

One thought on “Pregnancy Insomnia

  1. See pidi olema ettevalmistus saabuvaks. Esimesel juhul, kui laps ei maga ja teisel juhul, et last maha ei magaks.
    tuleb ette paljudel. kui mitte enamusel.
    Kõige tõhusam ravi on leppimine paratamatusega.

Lisa kommentaar

