Katkend saadetud kirjast


“Tere Teile Tublidele!

Nii tore uudis! Palju, palju õnne!
Kas pilti ka näeb? :)

Ja mis ma ütsin, et 16nda õhtuks kohtute. Hästi ennustatud mul! :p
Läheks siis endal ka nii libedalt… 10 tundi on ikkagi hea tulemus, arvestades, et saab ka 12, 18 või 30…brrr
Võibolla parem ongi, kui ma detailselt ei tea, kui valus see sünnitus oli. Ma ausalt – ei kujuta ette! Väikesed hirmud juba tekivad mul nagunii. Loodetavasti Sul ununeb see valu ruttu, nii nad räägivad…keha toodab hormoone. Noh tead küll…

Mina aga maadlen siin ARKi teooriaga. Eksami aeg teoorial on 27, esmasp. Järgmine nädal üritan veel koolist sõidutunde saada, muidu ununeb ää…eesmärk ikkagi enne sünnitust ära teha need va load. Aga väga napiks läheb ja stressan siin sellega iga päev. Jõulukingid veel tegemata. Öösiti magada ei saa. Täna tuli jälle 3h ja mõtlesin, et pean nüüd unise peaga veel sõitma minema, aga õps helistas ja üts, et ta haige. Phew. Aga ikkagi. Päeval ka raske magama jääda juba – ärevus on nii suur. Ühest küljest tahaks ainult beebit näha ja temaga tegeleda ja kõik muu nurka visata, teisest küljest mulle nii meeldib mu suur, kohmakas, kandiline kõht ja see, et praegu ikkagi saan magada, kui ise tahan (vist) ja õue minna, kui ise tahan. Ei tea üldse, mis ees ootab! Sabin on sees!
…”

Lisa kommentaar

