Sissu, sissu, ma ei näe enam aknast välja!


Lumine

Pilt nagu eelmise aasta jaanuaris, ainult, et nüüd on november (kui pildi tegin) ja sama trall käib meil siin Eestis edasi. Lund on sadanud juba üle nädala! Aga mida Sina sellest lumest enam mäletad, onju?! Ma ikkagi ei usu veel, et on päris talv, sest suvel ütlesin, et koos lumega tuleb ka Kakuke. Uskumatu, et see ongi tõesti varsti käes. Näe, panin pildid ka milliseks maakeraks olen paisunud. Nüüd ma vist juba tean ka, kui ta luksub, selline plõksimine käib kõhus, aga mis asjad need toonused on? Mina pole küll aru saanud, veider värk veel nendega.

Alfie meisterdab! Täna üllatas mind omatehtud jõulukalendriga. Mitu päeva salatses seal teises toas ja jooksis erinevate tööriistadega ringi. Mul tuli pisar silma, kui seda nägin – üldse vesistan vist kõige peale juba – hellik selline! Kes oleks arvanud? Mina küll mitte…

Sissu, ma loen Su blogi ka, aga kõige rohkem tahaks teada, kus liigud. Kirjuta ikka mõni aktuaalne kohanimi ka sisse või siis võiks luua mingi online route map‘i, et näha, kus parasjagu asute ja kui pikalt ja kus juba käidud!
Pildid siin ->

Alfie meisterdas mulle jõulukalendri! Nämm - seal sees kõike paremat!
Novembris
32. nädal (8 kuu algus)
Suur ja suurem
Lisa kommentaar

