Arvustus: Cherry.ee vs Mack Bar-B-Que


Nagu juba varem mainisin, oleme ikka pidevad Cherry.ee soodukate kasutajad. Erinevaid vouchereid on sealt meie printerisse lennanud ligi tosin. Tore ärididee, mis internetiavarustes Ameerikas juba palju aastaid möllab, küll odavamaiguline, aga nüüd tehti Eesti jaoks nii hästi ära, et kohe kahju, et ise selle peale ei tulnud! Miks aga Mack Bar-B-Que eraldi mainimist väärib on see, et juba kampaaniapäeva lõunaks olid enamus vouchereid müüdud, mis tõstatas küsimuse, et millal sinna siis veel sööma mahub minna, kui 2000 sooduskupongi kiirelt läbi müüakse? Noh, arvasime siis meiegi, et lähme kohe järgmisel päeval, mil pilet kehtima hakkab. Mõeldud, tehtud – vedasime jalad läbi paksu lumesaju Tartu mnt poole. Kohapeal aga oli uksel juba selline mass, et esimesena ütles klienditeenindaja:

“No tere! Võtame siis, eks, selle laua, mis on koristatud ja kuhu pole ‘reserveeritud’ silti peale pandud. Meil siin ainult üks ongi veel järgi!”
Lõuna ajal pole vist varem seal nõnna palju rahvast nähtud.

Siis unustati meid menüüdega lauda. Vaatasime neid edasi-tagasi ruttavaid neiusid ja tundsime kaasa:
“Jah, need kõik on vist cherry-inimesed siin kõrvallaudades…”

Lõpeks saime road kätte ja varsti selgus, et üks pole see ja teisel puudub too – karbonaad vale ja juustuburgeril pole juustu. Loomulikult on see arusaadav, et neil tavaliselt sellist melu pole ja kõigil teenindajatel higimull otsa ees. Oleks ainult üks puudujääk olnud, kas see või too, aga kuna esinesid mõlemad, siis otsustasime ikka mainida. 5 tugrikut klienditeenindajale meeldiva suhtumise eest ja, et ta  lubas meile hüvitada apsakad magustoidu või jookide näol. Lõpuks oli minul kõht täis poolteist burgerit ja ligid kahed portsud friikaid, sest mulle ju toodi uus partii. Kaasa leppis enda omaga ja magustoiduks polnud kummalgi enam ruumi. Viimaks arvelt keevitati maha, kompensatsiooniks, joogid. Tore muidugi, aga kui nüüd numbreid närida, siis summa tuli ikka väiksem, kui voucheril aga loodetavasti ettekandja sai sealt vahelt oma tip‘i.

Siit moraal – cherry.ee võib ühe asutuse kampaania jaoks lausa nii hästi toimida, võib  juhtuda, et ta selleks eduks teps mitte valmis ei ole!

Aga meie soovitame siiski mõlemat:

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s