Poolel teel – 20. nädal


Veel natuke, nii 2 kuud ja siis saaks tita juba ise siin ilmapeal sünni korral hakkama. 2 kuud on ikkagi nii pikk, samas nii lühike aeg, oleneb millisest otsast vaadata! Poolel teel – seda peab ühe postituse ja hea söömaajaga tähistama. Samuti hakkasime mulle tööle asendajat otsima kiiruga, sest oma puhkuse ma võtan ka enne välja nii, et tööluus hakkab pihta täpselt novembri algusest, sinnagi on pea 2 kuud.

Eelmise nädala lõpupoole tuli veeta 4 tundi emo’s ootejärjekorras. Paksud kassid ja öised vahemaandumised tormijooksul otse kõhukasvataja kõhul ei too teps mitte rahu ja muretust. Kuna kõne ämmakale pani mind piisavalt muretsema saadud kõhuvalu pärast, siis sai ITK erakorralisse mindud. Õnneks oli kõik korras! Nüüd, kui magan sellili, siis on padi kõhul, kui ühel peaks ootamatult tulema veel tahtmine minu maailmanaba batuudina kasutada.

Nime peale hakkasime ka mõtlema. Kuna üks on oma soovi avaldanud ja teistel pole enam valikut, siis võetakse tulevikus kasutusele minu perekonnanimi ja  Beebsu eesnimi võiks sellega kõlada. Paar mõtet mul juba on, aga loodetavasti tuleb neid selle 5 kuuga juurdegi!

Ma ikka uuendan aegajalt seda lehte ka. Iga nädal saab midagi lisatud ja nädalat iseloomustavate sündmustega tähistatud.

Kõht on ka juba selline, et kontoris ikka lendab “komplimente” ja ka parima tahtmise juures ei saaks seda enam riietega varjata. Aga miks peakski – mõnus on olla õigustatult ümmargune!

2 thoughts on “Poolel teel – 20. nädal

  1. Kust see tuli et alevite perenimi jääma peab?Hakkas nimest kahju Või älli oma lihtslat ei sobi? Miks nii miks nii? Äkki paned sellega needuse peale, et päeb jälle üts alevite kange tytar kasvama sealt.

  2. Mis on Alevite kangetel tütardel viga, mina olen selle kalliskiviga küll väga rahul :) Ja ilus nimi on see pealegi …

Lisa kommentaar

