Külla on oodata roosat kurge!


Suvi hakkab läbi saama ja natuke sai seda isegi oodatud ka, uskuge või mitte! Täna oli ju tähtis päev, kus LA’s uuriti Kakukest sõna otseses mõttes pealaest jalataldadeni. Taaskord ta ei tahtnud miskit eriti näidata ja kinnitati veelkord, et ka see UH aeg sai pandud liiga vara, või nii. Aitähh, jällegi kord, mu kulla-kallis ämmakas. Kuigi saime uue aja, et uurida Beebsu enda kõhtu sai selgeks see, et tegu on tüdrukuga! Ega, kui ma poleks ise küsinud, siis ta vist ei oleks öelnud ka. Oli teine väga ametis muude asjade uurimisega – skelett, selgroog, sõrmed, varbad. Neiu häbelikkus – see on auga ära teenitud nimi. Loodetavasti kahe nädala pärast ikka näitab, mida vaja. Muideks, ma ei maininudki aga viimasel korral UHs, kui sai sellel paanilisel hommikul mindud, siis see tõsise näoga meesterahvas poetas ka, et tegu võib olla tüdrukuga, aga kuna ta pead ei andnud, siis ma ei julgenud väga kõvasti kuulutada ka.

Pärast UH’d ootas meid arstikabinet. Proua doktor oli lõbus karakter ja muudkui päris, kas mul on küsimusi. Kui ma vastasin, et peale peavalude ei ole millegi kohta infot nõuda, siis ta teatas, et olgu, ta räägib hoopis ise! Soovitas ikka loengutesse minna ja perearsti lapsele ka varakult otsima hakata ja ujumist ja magneesiumi närida peavalu vastu ja Paracetamol olevat ainus rasedatele mõeldud universaalne tablett ja ikka kordas, et peavalu kannatada ei tohi – kohe tablett sisse ja pikali. Ma olen varem ka vaevelnud peavalude käes ja ta arvas, et seos on pigem seal, kui, et miskit rasedusega valesti oleks. Analüüsid kõik korras. Peab sellele prouale au andma, nimelt oli ta kohe nõus väitega, et mul oli tsüklihäire ja sellepärast kõik see paanika mingite näitajate klappivuse suhtes ja samuti julges ta lükata ka sünniaega 26. jaanuari peale, nagu olin isegi juba kahtlustanud! Kõik saab ikka selgemaks. Ka ämmaka palusin omal ära vahetada ja sain selle paljukiidetud ITK ÄE hoole alla. Jess!

Juhhuu, oma pooliku teki sisse pean heegeldama nüüd rohkem roosasid toone! Nali – ainult mitte roosat. Ka pealkiri on irooniline. Üritame sellest “helesinise-roosa”  stampvärvidest  ikka mööda minna ja kasutada võimalikult palju teisi armsaid värve – kõiki teisi värve!

P.S.
Ai, kui armsad sõrmed! (issi arvates)
Ai, kui armsad lallud (varbad, emme arvates)!

4 thoughts on “Külla on oodata roosat kurge!

  1. heheheee, aga kui poest riideid ostma hakkad titale, siis põrkud ainult roosade ja helesiniste asjade vastu. Ma ka kuulutasin suure suuga, et lülin roosa-helesinise maaniat ja ei tee nii… aga eriti esimesel eluaastal oli väga raske seda vältida.

    • Siis tuleb ise õmmeleda või osta kõik ettejuhtuvad mitte-roosad beebiriided ära ja muidugi sõbrannede antud riided lähevad kõik peale! ;)

      • ma miku ja triinu riided olen juba ära andnud ringlusesse. Ja tagasi ma neid ei tahtnud, sest otsustasin, et meie pere on nüüd valmis. Aga muid tarbeid saan anda küll, nii et ära hakka ostma veel midagi.

Lisa kommentaar

