Bumpsti, halloo, mina elan siin!


Olen just ärganud ja vaatan meie supermugava diivani peal miskipätast multikat Muumioru Lood. Täna on selline “mõttetu päev”, kus oleme mõlemad haiguslehel ja kes vahib arvutit, kes tegi parajasti lõunauinakut. Olen veel päris unine ja midagi tarka telekast ka sellel pärastlõunasel ajal ei tule. Laman pooleldi selili, jalad hästi sirgelt ja kallutan jogurtit sisse. Järsku tunnen, et ühe koha peal alakõhus oleks nagu lihastõmblus. Esimene kord ei tee väljagi, aga see tunne muudkui kordub. Panen siis käe kõhule ja nii ma teda päriselt tundsingi, esimest korda teadlikult ja käega!
“Kallis, kallis tule siia, keegi vist laamendab mul kõhus!”
Kallim jookseb kohale ja püüab ka kätt kõhul, kindla koha peal hoides midagi tunda, aga vaikus.
“Magama läks! Mis sa siin väntsutad teist, mina tunnen nagunii alles kuu aja pärast!”, teatab  tema ja läheb pettunult arvutitaha tagasi, aga ise silmanurgast jääb piiluma, et mis ma seal mängin oma kõhuga.

Minu huvi küll nii kiiresti ei kao ja  mõtlen, et kui ta seal niimoodi lammutab, siis peab seda silmaga ka näha olema.
Põrnitsen seda ühte punkti kõhul…
Ja ongi!
Keegi nagu oleks läbi paksu kanga korraks toksanud ja lausa kaks korda järjest. Ei, seda ei saa ju millegi muuga sassi ajada – kontrollimatud, korduvad, koputused seespoolt!
Kallis jookseb jälle kohale ja pärast kolmandat üritust vist, kui mõlemad olime juba loobunud, paneb ta käe kõhule ja äkitselt me tunneme seda koos!
Bumpsti!
Teeb kõht ja seda on isegi tema käe alt näha ja tunda. Kilkame üle toa nagu väikesed lapsed.
“Väga, väääga lahe ja, et me mõlemad koos seda tundsime!” kilkab tema.
“Nii vara, juba nii konkreetselt laamendatakse!” kilkan mina ja tulen siia seda posti kirjutama, kui nädalaid on 17 ja mõned päevad peale!
Laaaheeeee!
Kas ma juba mainisin, kui lahe tunne see oli?!

Lisa kommentaar

